Till Alla Er Som..

.. som påstår att jag har det slappt i skolan. Idag kom jag inte hem förrän klockan var halv fyra. HALV FYRA! det är ju jättesent ;P Och då började jag ju faktiskt redan klockan 09.00 i skolan så man kan ju faktiskt säga att det var en heldag, eller hur? Det tar på krafterna att slita så hårt om dagarna vill jag lova, nu är jag supertrött! Haha, nej men ärligt talat så är jag faktiskt riktigt trött så ikväll efter att jag varit ner till Elin och myst lite så ska jag snabbt hem och sova. Ikväll ska jag försöka lägga mej tidigt, på riktigt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, vet du va jag kom på? Bara sådär när jag borde sova. :O Haha. Men, jag vet ju inte typ vart jag ska gå in! För det är väl i central idag va? Och dom bygger väl om där!? Men om jag går av där vid kyrkan, vart ska jag gå sen?! Åååhhhh, nervös! Synd att inte du ska va med. :(

2009-01-27 @ 05:53:04
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe. Är lite nervös. Men det märks va?! :P

Åh, tack och bock. Ska försöka hinna. Skyndar på bussen. :D Annars får jag väl stå utanför och vänta. Hehe. Vi syns nog på bussen. ;) Går den förbi kyrkan? Kramis.

2009-01-27 @ 10:44:51
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0