Tôrr..?!

På sistone har jag fått höra att jag är en aningens tôrr av mej, och det kom väl inte som en stor chock direkt eftersom jag är fullt medveten om att jag har en tendens att kunna ha en aningens tôrr humor ibland.. men nu är det tyvärr inte bara min humor som är av det torra slaget, utan även mitt ansikte. I måndags köpte jag en ny kräm på Apoteket som skulle motverka att man blir sådär blank i pannan. Problemet är inte att den inte funka, utan snarare att den funkade lite för bra. Nu är jag nämligen hur torr som helst i hela ansiktet; jag har röda fnasiga områden som om jag flagnar :S Hjälp!

Det kan ju va en slump och jag kanske ska ge krämen ett försök till (och inte ta i hela ansiktet utan bara i pannan) men just nu känner jag att jag hellre är blank än att har ett kliande rött ansikte som känns som det ska falla isär... Men men, efter tre omgångar med fotkräm (för den är väl extra fet?) så är nog mitt ansikte snart tillbaka i vanligt skick ;p

               Jag tar kort på mej själv när jag gör tummen upp. Törr, jag..? Nej, det vet jag ingenting om

Kommentarer
Postat av: Teresia

HAHA vikken tôrrbôll du e då!;p

Hm och det där med att ha fotkräm i ansiktet vet jag inte om de e så bra!?=p kanske börjar växa ut en stortå ur näsan på dig!? Och ja, jag tror att du ska bara ha den krämen i pannan, ingen annanstans!=p

Kuul kväll igår!=D

Hoppas du inte e alltför sliten!;p

Lycka till på matchen sen idag!

Puss

2009-01-25 @ 10:07:34
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Tja. Tänkte åka och kolla på en träning på måndag eller tisdag. :-) Så tänkte höra om du åker buss dit och så? :-) Kram.

2009-01-25 @ 20:50:55
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0