Uppbokad Dag

Idag har jag planer sörrni :) Om ett par timmar har jag tänkt bjuda min mamma på lite lunch, ska fösöka mej på att göra lasagne tänkte jag. Passar ganska bra att jag får lunchsällskap då, för om jag känner mej själv rätt så kommer jag behöva ha hjälp med att göra bechamel-såsen ;p

Efter lunchen ska jag möta upp Felix i stan. Va jättelängesen jag såg honom och eftersom han inte varit hos mej nån gång så tänkte han komma förbi en sväng innan hans tåg går hem. Trevligt!

Sen är det dags för mej att bege mej till träningarna, vi har ju kört igång som vanligt nu. Jag vet att det är röd dag idag, men det känns inte som att det är en sån röd dag som folk sitter hemma och firar, alltså tränar vi som vanligt.

Efter träningen är det raka vägen hem för min del där förhoppningsvis Elin väntar med fruksallad i högsta hugg. Och Lasse-dvd:n, idag SKA jag se den. Inget kan komma emellan... hoppas jag!

Innan dagens schema drar igång hade jag också tänkt städa lite och plugga, vi börjar ju skolan imorrn. Ändå sitter jag här och segar som vanligt, och så blir jag sen och stressad.. men det är ju en annan historia. Att jag aldrig lär mej, suck..!


 
Inatt sov jag i mina nya sängkläder för allra första gången. Tack moster :)

Kommentarer
Postat av: emma

åh, det va jätte fina sängkläder! :) jag och johan är på jakt efter sängkläder i såna färger. :) du vet inte vart dom är köpta?! :D hihi.

2009-01-06 @ 17:23:16
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0