Att Hänga På Låset

Idag var jag tvungen att springa till Konsum och handla för att kunna äta nån frukost. Jobbigt, jag som alltid brukar ha frukost-saker hemma och jag som alltid är hungrig direkt när jag vaknar.. Men men, vid halvtio-snåret var jag iaf vid Konsum och upptäckte då att de inte ens öppnar förrän klockan tio på söndagar. Drygt! Ville ju inte stå där med mina pantpåsar i en halvis å vänta heller så jag gick hemåt en sväng igen.

Var tydligen så ivrig så att jag återvände ett par minuter för tidigt trots att jag tyckte att det kändes lite töntigt att va där innan.. men men, det var en erfarenhet det också. Det uppstår liksom en speciell känsla när man står där utanför och väntar med annnat löst folk som inte har nåt bättre för sej en söndagmorgon. Ni vet, den där ordlösa blicken man utbyter i samförstånd när man hör kyrkklockorna ringa in att klockan är tio och man fortfarande ser det gråa gallret täcka för Konsum-ingången.. jaa, de är något alldeles extra det ;P

Haha, så var det i alla fall. Nu sitter jag här mätt och belåten. Ska nog ta mej en sväng på stan idag men först klurar jag på om jag ska gå in på Facebook och undersöka hur man accepterar vännerförfrågningar. Det ska ju inte va så svårt har jag hört och nu när jag ändå har facebook så ska man tydligen gå all in så att säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0