En Liten Fundering

Jag kom att tänka på en sak igår när jag städade i köket. Varför blir alltid bestickslådanlortig? När man tvättar ur den så är det alltid fullt med små smulor här och var... är det bara jag som har det så eller blir det så för alla? Antar att det inte är så konstigt egentligen, men det känns lite halvskumt eftersom man alltid lägger ner precis nydiskade bestick där... aja, kanske inte den viktigaste saken att gå och klura på, men ändå :p

Nu ska jag fortsätta städa lite så att allt är fint och fixat inför imorrn. För då drar jag nämligen till Stockholm med mamma, och det vore gött att komma hem till en nystädad lägenhet på söndag! Jag och mamma ska bo på hotell (håller tummarna för stor och smarrig frukost) och ha lite tjejmys tillsammans, det ska verkligen bli jättekul :)


Jag och mamsen


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hello!

Jamen visst, de kommer då ingen o pustar mina fönster så dem får man ta själv serru=p

Nej, ja drog mig hemmåt, i ösregnet, vid 22 tiden igår, orkade verkligen inte ut var så trött!



Ha det så mysigt i sthlm ihelgen nu!:D

Puss!

2009-07-16 @ 19:33:47
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej. :)

Det är lite därför jag skriver om dom, så du kan läsa. ;) Hihi.

Vi har tyvärr inte varit dit än. Men dom har blivit flyttade till en annan avdelning. Vi skulle vart dit igår men då skulle dom på nån utbildning så förmodligen får dom komma hem snart. :)

Hoppas, hoppas det. :) Vill så gärna träffa guldklimpen. :)

Kramis

2009-07-17 @ 09:34:10
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: mamma

Snart kommer jag o hämtar dig. Tjejhelg i huvudstan it is! Klart vi kommer få god frukostbuffé...mmm. Och Ben& Jerry-glass. Jag har googlat lite för planerandets skull. :-)

Mot Barkarby! Puss

2009-07-17 @ 10:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0