FaceBook

Okej, nu är det såhär att mina kompisar var tydligen väldigt trötta på att jag inte skaffat facebook än och därför tog de tag i saken igår och gjorde en i present till mej. Det är antagligen anledningen till att jag vaknade upp och hade 29 nya mejl i min inkorg. Nu  är vi uppe i 37. Herregud, det ska väl inte fortsätta så här? :S Jag vet ju inte ens hur man loggar in, eller va poka och tagga och allt det där ska va bra för. Jag har ingen koll på om någon har skrivit på någons wall och jag skiter väl fullständigt i om en kompis kompis har gjort testet "Hur mycket Homer Simpson är du?" osv. Men. Jag vet att nu när jag har en så kommer det väl antagligen inte ta så lång tid innan jag också är fast i den där skiten... ;p

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa, riktigt tidigt! Skönt att det gick bra ialla fall. :)

Det gör jag! :) Blir väl säkert till veckan eller nått, vet inte ens om dom är kvar på sjukhuset. Men eftersom han föddes så tidigt så är dom säkert det.

Men hälsar gör jag! ;)

Allt bra här. Där med? ;)

Kram.

2009-07-09 @ 14:51:59
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Mange

jag kan ta bort den åt dig.. lite förmycket förändringar här tycker jag :D

2009-07-09 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0