Troja

Den här veckan som kommer jobbar jag nätter och det innebär att jag är rätt osocial under veckan tyvärr.. Fast det finns ju fördelar också med nattvecka, t. ex. att den känns kort, går snabbt och man har hela måndagen ledig eftersom jag inte börjar förrän tio imorrn kväll.

Och eftersom jag inte börjar förrän tio imorrn kväll så har jag alltså en ledig dag och därmed sovmorron. Och eftersom jag har sovmorron så kan jag va uppe hur länge som helst idag med gott samvete. Och eftersom jag kan va uppe hur länge som helst med gott samvete så kan jag alltså sätta på en film nu trots att klockan redan är tolv. Nice! Perfekt att jag fick Troja i födelsedagspresent av honey, den passar bra nu den. Har ju sett den flera gånger, men det är en film som jag inte tröttnar på. Fick ju även min älskade Bröderna Lejonhjärta när jag fyllde år av Maria och Kricke men den tar vi under en filmkväll senare i sommar ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

visst äre skönt när man bara kan, liksom ;-)

Puss sötnos

2009-07-13 @ 01:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0