Hemmahäng

Denna lördagskväll blev en lugn och mysig kväll all by my self. Vi hade lite planer på att kanske dra oss mot Sunne och gå på Fryksdalsdansen, men efter lite turer hit och dit så kom vi fram till att det faktiskt är lika bra att vi höll oss hemma. Därför har jag istället ägnat kvällen åt att laga riktigt smarrig kyckligfilé&klyftpotatis till mej själv, tvättat och snyftat lite till filmen Love actually. Den är ju så bra och så fin. Tänk att kärlek är så bra och så fint, men att det ändå kan vara så förbannat svårt ibland...

Nu blir det Wild things som tydligen går på tv:n idag. Den filmen gillade jag jättemkt när jag var yngre, har inte sett den på tusen år så jag tänkte passa på att kika lite på den ikväll och se om den var så bra som jag minns den. Hoppas ni haft en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0