Imorrn Blire Lite Ferre Faktiskt

I morron är det dags för lite ferre här på Karlagatan :) Jag gör sista förmiddan imorrn, och börjar inte förrän kl 14.00 på torsdag så det passar perfekt att prova Karlstads uteliv på en onsdag kände jag.. det är ju ganska mycket som är öppet, alla verkar ha jätteroligt ute på onsdagar under sommarn och eftersom jag aldrig gått ut en sommar-onsdag förut så känns det som att det är dags för det nu!

Tänkte bjuda på lite tårta, precis som jag gjorde i lördags på släktkalaset. Då var det så varmt så att den hade smält ner när jag tog fram den och tänkte bjuda på den, men tack och lov var den lika god ändå och den tog slut fort :) Hoppas på att den slinker ner imorrn också, och det kommer den garanterat att göra.. När har en tårta blivit misslyckad och oätlig liksom? ;p


Kanske inte så fin, men jäkligt smarrig ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

Tårtan var både somrigt vacker och väldigt smarrig. Hoppas ni får en trevlig ferre och en kul utgång ikväll. Pok

2009-07-08 @ 09:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0