Jordgubbar!

Alldeles nyss kom jag hem från Ängebäck där jag och mamma var för att plocka jordgubbar. Det känns som en otroligt somrig aktivitet och sen är det ju inte helt fel att man får gå där och äta hur mycket man vill heller.. mums! Som vanligt gick det fort att fylla bunkarna och när det väl är dags att gå så har man svårt att slita sej trots att man är proppmätt och alldeles röd-kladdig överallt efter plockningen..

Annars har min lediga dag bestått av sovmorgon, stan-häng med Annika, Elin och Kejtrin (och med Maria en snabbis också faktiskt) och matlagning. Kommer knappt ihåg sist jag stod i köket och lagade min egen mat.. då är det illa! Men med en kombination av lite tid hemma, bortbjudningar och en pojkvän som skämmer bort en med att laga maten åt en så kan det lätt bli så ibland... och jag klagar väl inte direkt heller ;P

Nu ska jag sova en liten sväng, sen blir det en timmes mys med Elin innan det är dags att åka til jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0