Kalasbilder Från I Onsdags :)






  


Som sagt så var det en jätttetrevlig och rolig kväll. Kvällen började med (förutom facebook-görandet då) tårta ute i trägårrn och lite skönsång för moi. Sen fick jag paket, några spelade kubb och så fortsatte kvällen med trevligt häng och massa skratt. Jag hade en hel del i tankarna och glömde helt bort att styra upp lekarna/tävlingarna som jag förberett.. tråkigt, men då tar vi det en annan gång ;p

Sen blev det i alla fall taxi till Koriander, där det var trångt men kul! Musiken var väl sådär tyckte jag, men å andra sidan så var det ju utomhus och alltså inte lika varmt som det brukar va på krogen så det jämnade ut sej i mina ögon. Jag hade roligt ute men med lite skavsår både här och där så kändes tiden som om den stod stilla...

Nu ska jag fixa mej i ordning och ta bussen till jobbet. Kombinationen av ingen buss, inget körkort och ingen bil gör att jag får sova hos morfar ikväll... Inte varje dag jag spenderar mina fredagskvällar hos honom, men det ska nog gå bra :) Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hehe fina kalasbilder! Dock ser jag ut som en glad liten kines på första kortet. Oh my gad.=p

Hoppas fredagskvällen hos Morfar var till belåtenhet!;p

2009-07-11 @ 12:12:26
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0