Lasse Spelar I LLA!!

Mange sms:a mej inatt och frågade om jag visste att Lasse skulle spela i Karlstad i höst. Det har jag heeeelt missat. Vet inte hur glad jag blev, men glad blev jag iaf. Biljettsläppet är på fredag klockan 09.00 så då gäller det att sitta och passa så man får sej en biljett..

Det slog mej på vägen hem från jobbet att vi ju faktiskt ska på PINK höst också, därför va ja tvungen att skynda mej hem å slå på datorn för att kolla upp datumet för Lasses konsert. 4 november tydligen, har för mej att PINK va den 3:e. Haha, shit va nära att de krocka på riktigt! Hade varit riktigt tråkigt, även om det säkert är lätt att sälja PINK-biljetterna så ska det bli kul att se henne och därför är jag glad att det var på   olika dagar :)



Nej oj, nu måste jag  verkligen sova. Känner mej inte så trött, men så är det efter varje nattskift. Bara man lägger huvudet mot kudden sen så brukar man slockna direkt ;p Gonatt och gomorron på er!



Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad härligt m Lasse-konsert!

Jag håller på att kolla och ev boka en liten helgtripp åt oss. Vi hörs! pok

2009-07-14 @ 09:32:24
Postat av: Katherine

10 november är det jossan=)

2009-07-14 @ 11:01:43
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: =)

trööööööööööööööööööööööööööööööööög?

2009-07-14 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0