Lilla My

Nu är jag hemma från en jättemysig kväll med Maria :) Först gick vi till Pichters och käkade Club Sandwich (förr var det alltid Arena som gällde, men den är inte alls lika god där längre tyvärr..) och sen tog vi svängen förbi Nöjesbutiken, köpte en varsin gôtta-pôse (mitt försök till att bara äta godis på helgerna går sådär just nu..) och sen kröp vi ner i Marias soffa och såg på Slumdog Millionaire. Eller ja, vi såg det mesta av den iaf, tyvärr var jag tvungen att dra mej hemåt vid elva-tiden eftersom klockan åter igen står på 04.40.. Aja, vi får se slutet en annan gång helt enkelt!


Jag kunde ha tagit kort på vår goa mat, på fina Maria eller
på vårat mys, och jag tänkte göra det också.. men det
blev visst inte så utan istället blev det ett kort på bara moi..
Tur att jag var så tjusig då i min nya sjal och Lilla My-tofs ;p

Kommentarer
Postat av: Mange

Du är supersöt min älskling!!! PUSS

2009-07-24 @ 00:32:24
Postat av: mamma

Åh vad fin du var i den nya scarfen. Puss sötnos

2009-07-24 @ 02:06:37
Postat av: Maria

Det gjorde du rätt i. Jag sittandes vid tv:n med min godis-påse behöver inte förevigas :P

Tack för en mysig kväll

2009-07-24 @ 10:18:52
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0