Lite Ensamt Igen

Så var det söndag igen och det innebär att Manges vecka här i Karlstad är över. Känns såklart jättetråkigt och redan lite tomt, men om veckorna UTAN Mange går lika fort som den här veckan MED honom har gjort så blir det nog inga större problem att klara sej till augusti..

Kalaset igår var trevligt och som vanligt blev jag otroligt bortskämd med kramar och massa paket. Bilder från de senaste dagarna kommer nog upp så småningom när jag fått in dem på datorn, men just nu befinner jag mej i pappas hus på hans dator. Börjar tolv minuter i sex imorgon och känner därför att det är dags att krypa ner i sängen nu. Min 24:e födelsedag kommer alltså starta på ett lite annorlunda sätt än vad den brukar, men så är det väl när man är  vuxen I guess.. Förhoppningsvis hinner jag in till stan en snabbis på eftermiddagen i alla fall :)

Sussa sött och se till att få en bra start på nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0