Min Dag Idag :)

6 juli idag och det innebär ju faktiskt att det är min födelsedag idag för er som missat det! I morse när klockan ringde klockan fem och jag vaknade upp i pappas tomma hus så kändes de väl inte direkt som min födelsedag, det hjälpte inte heller att jag gick och nynnade "Ja må du leva!" på vägen till jobbet, men sen blev dagen lite bättre. Mötte upp Elin och Katherine som bjöd mej på fika (pannacotta såklart, de känner mej väl. Den var spetsad med en jordgubbe och svenska flaggan, hur tjusig som helst!)

Sen begav jag mej till mamsen där jag bjöds på Ceasar-sallad, Ben ´n´Jerrys och massa mys. Avslutade firandet med att hänga en sväng nere hos Elin där vi åt ytterligare en smarrig efterätt som hon fixat ihop. Nu har jag precis klivit ur duschen och ska se det sista på Filip&Fredrik, sen blir det sängen.


En bild från förra årets firande med kompisarna. Glad, nöjd och törstig ;D




P.S. TACK alla ni som hört av er på olika sätt under dagen. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Graaaaaattis i efterskott från mig och Johan. :)

2009-07-07 @ 16:55:01
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0