Rom Med Pappsen

Idag åkte jag och pappa ut till Bergvik direkt efter jobbet och bokade en resa till Rom. Hur kul som helst! Vi har länge pratat om att åka nånstans, pappa vill ha med mej och Jesper på en liten minisemester och jag har kollat runt lite på internet. Det finns en del, men det känns lite svårt att va säker på att det blir bra. Därför bestämde vi oss för att titta in på Resia och kika va de hade och vips så hade vi bokat en långweekend i augusti precis innan skolan börjar. Åhh va gött! Vilken sommar; Stockholm med mamma och Rom med pappa ♥  Nu är det bara att se till så det blir ännu fler resor till Sthlm, fler spontan-roadtrips, kryssning och en solsemester så är jag ganska nöjd sen ;P

Nu ska jag bege mej ut i skit-regnet och möta upp Maria. Det blr mys det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0