Spänning I Vardagen

När man jobbar på Stora Enso så får man lön den 23:e och om allt går som det ska så borde det alltså ramla in ett lönebesked idag på kontot och i brevlådan. Det ska faktiskt bli riktigt spännande ;) Jag har i princip ingen aning om vad jag kommer få i lön, eftersom vi inte har månadslön längre och eftersom varje skift ger olika OB typ varje gång.. men men, då blir det ju extra spännande när lönen väl kommer, eller hur? Och lite spänning i vardagen mår vi väl alla bra av ^^ Hur som helst, även om summan inte är så stor eftersom jag bara får lön för två veckor i juni så är den väldigt välkommen nu måste jag säga..!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är so klok min vän :) Lätt att glömma bort hur bra man hade det och bara se till det negativa.

Puss

2009-07-22 @ 08:39:04
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0