Stolt Ägare Till En Liten Plastorm

En annan sak som jag fressten fick när jag fyllde år var ju en plastorm. Icke att förglömma! När vi var hos Dave på midsommar så hade de plastormar lite häroch var utspridda på bryggan och stranden eftersom detta tydligen ska hjälpa till att hålla alla äckliga fåglar (speciellt fiskmåsar) borta. De som känner mej förstod ju direkt att det i princip va den perfekta presenten till mej som knappt vågar sitta ute på sommaren för att det är så obehagligt med alla fåglar runtomkring. Nu när jag har min egna lilla orm så har jag tänkt ta med den när vi ska luncha på stan eller gå på uteservering. Man kan ju pröva iaf, kanske hjälper det litte grann och det vore guld värt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0