Tröttis

Idag har jag jobbat förmiddag, men istället för att börja 05.48 som i vanliga fall så slog jag på stort och började redan 03.00. Pappa skulle börja då för att starta igång med maskinen och när jag fick erbjudande om att göra så också tänkte jag att jag lika gärna kunde prova. Har aldrig jobbat så länge förut och även om det kändes rätt drygt att ha klockan på 02.05 inatt så var det helt klart värt att prova på det. Att dammsuga lite runt maskinen, slötitta runt på datorn och dricka varm oboy med pappa mitt i natten var ju inte så jättejobbigt, och dessutom fick jag ju ett par hundra i timmen för att göra det.. helt okej :)

När jag var på jobbet kände jag mej inte alls så trött, men nu sitter jag här i soffan och nästan halv-nickar. Tur att jag jobbar som vanligt imorron igen; "sovmorgon" ända till jugo i fem med andra ord. Fy fan! Men sen är det bara samma tid som gäller på onsdag, sen har jag ett braigt vändskift som gör att jag kan följa med ut och kalasa på onsdag :) KUL! Davvan & co ska tydligen spela på Ankan så det lär väl bli en sväng dit och titta efer va de går för. Och så har jag hört en fågel kvittra om att det blir lite olika drinkar på onsdag.. mumma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0