A Double Shot Of Love

Jag kan vara ganska mogen av mej, men jag kan också va ganska omogen ibland. Det kan t.ex. visa sej när jag ska välja TV-program; jag har väldigt lätt för att fastna i otroligt högkvalitativa program så som Paradise Hotel, Big Brother och Fråga Olle.

Ikväll var det "A double shot of Love" som jag fastnade för och jag vet inte om jag ska tro vad jag ser. Är det verkligen på riktigt eller är det fake? Vem kommer på dessa program..?! Det är alltså två bisexuella tvillingar som ska hitta sin stora kärlek bland flera tjejer och killar som är med och tävlar. Ikväll får man se deras första möte med föräldrarna och de verkar inte riktigt normala nånstans.. Eller, jag vet inte vad ni tycker men själv känner jag nog att jag aldrig i livet skulle kliva hem till min killes familj för första gången klädd i en bikini, hångla upp killen och sen låta min nya svärmor dricka shots från mitt bröst... :S Herregud! Men nej, nu börjar det igen, så jag måste återvända till tv:n och se hur den spännande fortsättningen.. ;p

Kommentarer
Postat av: lillpreisz

jossan...jag ser också på det ibland. det är inte normalt nånstanns :)

2009-06-12 @ 15:11:13
Postat av: Jossan

Neeej verkligen inte! Men lik förbannat så fastnar man i det ;p

2009-06-12 @ 17:50:37
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0