Årets Kändismatch

Vilken dag! Jag är helt slut, men roligt har det varit :D Idag drog ju FHK´s handbollskola igång; jag är ju med som instruktör och höll i två pass ute i solen mellan 13-16. Svettigt och roligt var det och självklart hann jag en antydan till en skitful t-.shirtbränna ^^

Sen var det dags för årets kändismatch, svettigt och roligt även det! Och jävligt jobbigt! Haha, hade ju ingenting att säga till om i år heller; jag gick där inne på linjen bland Mattias Johansson, Jonas Frögren och de andra grabbarna. De var väl ca en halv meter längre än mej hela högen och en aningens mer vältränade men jag lyckades väl störa dem lite iaf... ÄVen pappa Preisz var med i kändis-laget och tyvärr så vann han och hans kamrater med 4 mål i år. Jävla skit! :P

Om drygt en timme är det dags att gå till jobbet igen. Vet inte riktigt hur jag ska klara det, mina fötter är typ döda, men det är sista skiftet för veckan iaf.. Att stå rätt uppochner i de där varma instängda skorna i 8 timmar är ingen höjdare och man hinner knappt vila upp dem emellan skiften. Lägg då till att jag har stått/sprungit/lekt med handbollen nu i typ 5 timmar.. Jag vaggade i princip hem efter matchen förut i mina gamla slitna tofflor, men men.. det var ju kul som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0