Bilder Från Klassferren

Eftersom jag inte varit hemma så mycket på sistone så har jag inte hunnit lägga ut bilderna från klassferren förrän nu. Även om det regnade ganska mycket på oss en stund där ute vid Gubbholmen så blev det bra drag under kvällen :) Vi började med gummistövels-brännboll i spöregnet, sen fortsatte vi hem till Per där det som vanligt spelades quiz, dansades och lekte kalas-lekar.


Vi frös litte grann, vi blev litte blöta.. men så länge Ragnar fick stå under ett paraply så var jag nöjd :)

Sen blev det Quiz hos Per. Vi fick fler poäng än nånsin, ändå vann vi inte..! :(

Sen skulle det lekas lekar och posas lite såklart..

Jag och underbara Maria, glada som få eftersom vi fått SOMMARLOV!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va fiiin du är jossan!

2009-06-06 @ 16:27:01
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha joo, kanske hellre det smeknamnet än det andra ja.. Ja, jag får väl ta o bli lite snäll nu då;p



Hoppas ni fick det mysigt uppe i stugan, utan morfar Rolf som satt emellan er;p

2009-06-07 @ 20:11:53
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0