Ett Paket På Posten

Förresten, när jag kom hem från jobbet förut så låg det ett litet vadderat paket på hallmattan och väntade. Mange sa redan när han åkte i tisdags att det antagligen snart skulle komma ett paket hem till mej och eftersom det är en födelsedagspresent så får jag inte öppna det. Jag har tillochmed lovat att inte klämma och känna på det allt för mycket :p Gissa om jag blev lite nyfiken! Det är minsann lite frestande att smygkika men eftersom jag är en sån duktig tjej (och som inte gillar att veta i förväg vad jag får) så tänker jag faktiskt låta bli.. Så det så! :)


Det börjar närma sej födelsedagskalas minsann ;D


Kommentarer
Postat av: mams

Åh vad du är ståndaktig! Inte direkt mina gener där...

2009-06-15 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0