För De Som Bryr Sej

Här kommer äntligen årets önskelista :) Det kan tyckas att jag borde ha kommit upp i den åldern där man slutar göra önskelistor men det ÄR faktiskt ett par som redan frågat efter årets lista och uppenbarligen så har jag inte blivit så gammal än eftersom jag fortfarande gör dem ;p

* Ragnar mix

* Nya kuddar (hyfsat tjocka och de ska va såna där som inte klumpar ihop sej efter två nätter)

* Prestentkort på Systemet/H&m/Åhléns

* Ögonbrynspenna (tror det är Light brown nr 22)

* Svart kajalpenna

*Svart eye-liner

* Ögonbrynsplock + färgning på Ekolea

* Pengar

* Dvd-filmer; t.ex. Ondskan, Män som hatar kvinnor (om den kommit), Bröderna Lejonhjärta osv. Ni som känner mej komer säkert på fler filmer som jag gillar och gärna vill ha

Jag klurar på om jag ska ha kalas för släkten lördagen den 4:e juli och lite annat kalas lördagen den 11. Kan folk då? Passar det? Självklart är det aldrig krav på presenten, man får gärna dyka upp även om man kommer tomhänt! Och självklart så får man komma på egna braiga grejjer att köpa om man nu tänkt sej det :) Fast allt sånt där vet ni ju redan, ni känner ju mej ;)




P.S. Listan kan komma att uppdateras ;p

Kommentarer
Postat av: Mange

åhh vilken tråkig lista.. jag får väl hitta på egna saker som vanligt :P hihi

2009-06-23 @ 20:48:34
Postat av: mamma

Åh vilken braig lista ;-) Löning på torsdag. Det drar rejält i shoppingtarmen.

2009-06-23 @ 21:14:23
Postat av: elin

bra lista :) men jag kommer köpa nått annat, hihihiih. kalas den 11:e blir perfa! fram me ragnarn & astin! puss

2009-06-23 @ 21:35:55
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ja något ska du la få dig iaf;p

Och den 11e blir perfa hörru=)



Haha ja e då inte förvånad över jobbet direkt! Har ju sålt skitdåligt. Och allt är ju resultat som ses där på det där jobbet. Idag blev fler uppsagda, typ sånna som vart där i över 1 år.. Så det var måttligt kul stämning på jobbet idag.. Menmen, jag kommer klara mig, blir dock att snåla lite denna sommaren.

ha de fint på jobbet inatt!

Pöss

2009-06-23 @ 21:43:05
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Den 11e blir perfa.

Perfekt med en lista, bra för oss med lite sämre fantasi :)

2009-06-24 @ 10:03:11
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0