Idag Är En Alldeles Speciell Dag

Idag är en alldeles speciell dag eftersom min älskade bror tar studenten, och som vanligt när jag längtar efter något så har jag svårt att sova. Jag vaknade första gången tjugo över fem och var redo att gå upp, men lyckades tillslut somna om ett par gånger. Såhär håller jag ju på varje år på min egen födelsedag också, det börjar kännas en smula barnsligt.. ;p

Åter till studenten. Jag kan knappt fatta att Jesper, som är min LILLEBROR ska ta studenten idag. Det känns inte alls som det var så längesen jag stod där på flaket, yr av lycka och stolthet över att ha klarat av gymnasiet (som egentligen de allra flesta klarar, men ändå) och idag kommer jag vara lika lycklig och stolt för Jespers skull. Jag hade en fantastisk dag och jag kan bara önska min bror detsamma. Vädret verkar inte va det bästa men förhoppningsvis slipper de åka runt på flaket i spöregn i alla fall...

Nu blire student-fix! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0