Jordgubb/Citronmeliss

När jag var och handlade igår så hittade jag en ny yoghurtsmak (jag har iaf inte sett den förut) i hyllorna; jordgubb/citronmeliss. "En sån ska ja ha" tänkte jag och roffade snabbt åt mej en förpackning. Bra gjort kan jag säga nu i efterhand när jag smakat den, supergod va den. Smakade kanske inte så mycket citronmeliss men... gott var det :)

Nu ska det duschas här och plocka ihop lite för sen blir det stan en sväng med Jesper och pappa. Ska nog luncha tillsammans innan jobbet för vi hinner inte ses imorrn eftersom vi är i stugan på förmiddan och sen åker vi ju bort på lite äventyr. Måste packa ihop allt jag ska ha med mej imorrn också, vet inte om jag hinner hit imorrn innan vi drar, och ikväll måste jag sova i pappas hus eftersom det inte går några bussar efter tio :(

Ha en bra regn-torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0