Lite Tankar Innan Man Ska Sova

Igår kväll när jag skulle sova så låg jag och tänkte på några små saker som verkligen gör mej lite extra glad. Jag kom fram till att första gången man använder en ny tandborste, känslan efteråt när man storstädat och när man hoppar ner i nytvättade sängkläder är tre av dessa saker som får mej att må lite extra bra. Frågan är ju då bara varför jag inte gör dessa saker ännu oftare eftersom jag gillar det så mycket.

En annan sak jag tänkte på var också Blondinbella och hennes pojkväns säng... Jag låg verkligen och funderade på varför de inte har en större säng än vad de har.. De kanske har köpt en ny nu, det vet jag inte riktigt, men när de flyttade ihop hade de i alla fall en 120-säng tror jag och med så mkt pengar så förstår jag inte riktigt varför man inte direkt köper sej en större säng när man blir sambos. Och hur sjukt är inte detta egentligen? Alltså att JAG ligger och tänker på DEM och DERAS storlek på sängen, när jag varken känner människorna eller har träffat dem en endaste gång... :S Haha, aja. Sen somnade jag i alla fall så lite sövande var det ju tydligen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0