Mysfredag

Fredagskväll och tittar man ut genom fönstret får man verkligen lust att bädda ner sej.. är ganska trött efter jobbet och har faktiskt lite mensvärk så jag tänker minsann göra det också! Har dammsugit lägenheten (det stod på min "måste-göra-lista" idag) så nu tänker jag krypa ner i soffan med min nya Cosmo som låg på hallmattan och väntade på mej.  Trodde det var sista numret förra gången den kom, så det var verkligen en positiv överraskning! Har precis slängt i mej goda rester från gårdagens kalas, inte varje dag jag käkar älgfilé så det är bäst att passa på nu när det blev massor över :)

Imorrn är det Stadsloppet och det ska man väl kanske titta på.. får se hur vädret är, om man ska ta och picnica lite eller så. I vilket fall som helst så blir det nog en liten sväng på stan sen under kvällen, trevligt trevligt skulle jag tro.. Skön fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0