"Pöschkans!"

Är det nån som sett Pistvakt? Det går tydligen i repris nuförtiden på TV, jag såg det nån gång när det gått tidigare men det har väl inte varit nåt program som jag följt slaviskt heller om jag säger så.. Iaf har även mamma sett detta nån gång via web-tv och förra veckan kom vi in på att de använder ordet "pöschkans" i tid och otid. Fasen vilket bra och användbart ord, egentligen! Tror faktiskt jag ska börja avända det ordet, finns väl i princip inget sammanhang där det smarta ordet inte passar in..? Dock är jag osäker på stavningen ;D

Nu är jag pöschkans trött här så nu ska jag släcka och bädda ner mej i min pöschkans goa säng. Det har varit en lång dag med handboll från 09.00-222.00 och imorrn går sista dagen av stapeln. Sussa så pöschkans sött mina vänner ♥


Kommentarer
Postat av: mammy

Vilket pöschkans härligt väder det är. Underbart! Trist att man inte har semester... men helgen var super så jag ska inte klaga. Du verkar också haft det bra. Ses snart. Pok

2009-06-29 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0