Så Var Man Fabriksarbetare Igen

Här sitter jag nyduschad och myser alldeles för mej själv. Har inte ens på tv:n, kommer nog inte ihåg sist den var avstängd under en kväll. När jag bodde hemma såg jag sällan på tv, här i lägenheten har det blivit som en dålig vana att sitta med datorn i knäet OCH ha på tv:n i bakgrunden.

Första arbetspasset gick faktiskt ganska fort; dels var det uppstarts-möte och dels var man ju tvungen att klara av alla självklara "vad har du gjort sen sist-frågor" till var och en man ser. Fabriken var sej ganska lik måste jag säga: vitt papper överallt, samma jargong, samma gôbb-humor och samma sorts mat  matlådorna... Det var bara att dra på sej stålhätteskorna, knivbältet och plugga in öronpropparna och köra igång direkt! ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. Låter som du har en kul sommar framför dig ;-)

2009-06-15 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0