Skattepengarna, Tack!

Det har gått lite rykten om att man redan idag kunde logga in och se ifall man får tillbaka skattepengarna innan midsommar, och nyfiken som jag är så skulle jag jättegärna vilja ta reda på detta. Tyvärr går det inte att se idag, kanske imorgon.. aaaaah! Jag bara MÅSTE ha pengarna innan midsommar, har haft tur och fått dem så tidigt alla andra år och har väl lite smått räknat med att få dem så tidigt även i år... Annars vet jag inte riktigt hur ekonomin ska gå ihop, med tanke på att man bara fick 5000 kr i maj (vilket försvann på två röda på hyra+ andra räkningar) och att min nästa lön trillar in 23 juli... vore såå gött att slippa ta av sparkontot för att överleva sommarn. Aja, på nåt sätt löser det sej ju alltid men det vore väldigt väldigt bra som sagt. Om man ber snällt kanske..?



...snälla, rara, söta Skatteverket/Sveriges banker/Sveriges stat/Gud (?) gör så att jag får mina pengar redan imorrn. Jag har varit en jättesnäll flicka och lovar att fortsätta vara det om jag får som jag vill även denna gång ;p

Kommentarer
Postat av: Mikaela

men guud va sjukt det känns att han tar studenten!!? det känns som VI gjorde det jämt nyss? jag kan inte fatta att det är 5 år sen liksom, herre min je!

2009-06-08 @ 19:44:50
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Mikaela

föresten...vart kan man kolla när man får skattepengarna?

2009-06-08 @ 21:23:21
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0