Skolmatsedlar


Haha, ser du mamma? Redan då fascinerades jag av
matsedlarna för skolan ;P

Eftersom eftermiddan inte varit lika solig och jag ändå inte hade några andra planer så bestämde jag mej för att ta tag i rensandet av lådorna som ska in i förrådet. Alltså, det låter kanske inte så jäkla kul,, men gud va roligt de är! Haha, det är en salig blandning av favoritböcker, gamla dagböcker och mina långa berättelser som jag alltid skrev på.. Kul att läsa igenom allt igen faktiskt, man får lite nostalgi-känslor trots att det som står inte allt för ofta är vettigt :p Eller vad sägs om:

"Hej dagboken!
Idag har jag bråkat med min duma Lilebror. Han bet mig i nästan det gjorde ont.
Då tog jag en hårblås och blåste med i Jespers hår.
Så nu vegrar jag att prata med honom.

 P.S. Jesper är snäl ibland också."


Kommentarer
Postat av: Mamma

oj! Gillade du veckans matsedel redan från start alltså, det hade jag glömt. Jag har även glömt att ni bråkade, lillebror o du. Det var nog inte så ofta men kanske du hade behov att skriva om just det. Jag väljer att komma ihåg er uppväxt som en idyll. ;-) Pok

2009-06-14 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0