Småkryp!

Det värsta med sommaren är alla kryp och äckliga insekter som vaknar till. Det är myggor, myror, spindlar och fästingar överallt och det kryper i hela mej bara jag tänker på det.. Förut när jag åt jordgubbar till frukosten så upptäckte jag en liten snigel på en av dem.. fy fan va äckligt! Jag brukar inte va så känslig men jag kunde faktiskt inte fortsätta äta utan fick slänga förpackningen. Tur att det inte var så många jordgubbar kvar, det gäller bara att inte försöka tänka på vad det har varit för djur på de jag redan hunnit käka upp... :S


Va väl inte riktigt så här glad när jag upptäckte snigeln....

Nu ska jag gå till bussen som tar mej till mitt riktiga hem :) Ska bara dit en kortis och packa nya kläder, ta in posten och betala räkningar och sådär, sen åker jag tillbaka hit för handbolls-möte och mera jobb. Imorrn drar handbollsskolan igång igen, kul! Tors-sön blire massa bra handboll och även i år kommer det att spelas nån "kändismatch". Haha, förra året blev det ju succé när jag och "lille" Sergei Fokin spelade mot varann...! :p

Kommentarer
Postat av: Mange

Sötnos!

2009-06-25 @ 17:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0