Snart Är Det "Hejdå Huset!" Som Gäller

Kvällen har jag ägnat här i gamla huset bland flyttkartonger och nerpackade prylar. Det märks att det börjar närma sej flytt nu och kanske sover jag snart min sista natt här i huset för all framtid. Fast några nätter till hinner jag nog med; bussarna går ju inte alltid som jag vill till och från stan så "risken" är väl att det blir ganska mkt boende här under resten av juni.. senare i juli bor ju pappa också i stan så då blir det väl en hel del samåkning förhoppningsvis :)

Nu ska jag lägga mej och sova lite inför morgondagens jobb. Sista förmiddan nu, sen är det bara en eftermiddag innan det är midsommar ju. Gonatt gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0