Taco-Orgie

Efter att jag slutat jobba så mötte jag upp Mange på torget och sen gick vi till Konsum och handlade tacosaker. Vi köpte hårda skal för omväxlings skull, det var jättelängesen vi åt hårda skal..! Det känns egentligen som mest "äkta tacos", men det blir ofta att man köper mjuka tortillas istället nu för tiden... bara så ni vet likom ;p Men gott var det och mätta blev vi i alla fall :D

Imorrn väntar (förhoppningsvis) en väldigt rolig dag :) Det är dags för kursavslutning och vi drar tillBengtsfors och leker med matematik och picnicar. Sen på kvällen blir det grill&brännboll med klasskompisarna, kuuul :) Bara att hålla tummarna för att det blir fint väder, annars skiter det sej lite smått känns det som.. Aja, det löser sej på nåt sätt. Kul kommer det bli hur som helst!

Nu ska jag fortsätta att gå in mina nya skor som jag köpte i Stockholm. De är superfina men känns liiite halvtrånga än så länge... men de ger nog med sej som alla skor brukar göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0