Trötter

I morse var jag hyfsat trött när klockan ringde vid sex-tiden, men jag piggnade snabbt till och kände mej väldigt nöjd över mitt mogna beslut att inte gå ut igår sen när jag satt på bussen till jobbet. Eftersom jag slutade ganska sent och börjar ganska tidigt imorgon också så valde jag att gå hem till pappa efter jobbet och stanna här över natten. Vi har käkat nachos och  hängt lite framför tv:n. Mysigt, inte så ofta vi träffas på tu man hand nu för tiden.

Även om jag sov en sväng efter jobbet så känns det som att det blir tidigt i säng för mej ikväll. Lika bra det, så jag är pigg tills imorrn. Då blir det förhoppningsvis uteservering i solen :) Jag har inte så mycket pengar, men jag tror minsann att det kan bli en braaa fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0