En Inte Så Kort Lista..

1. Hur gammal är du om fem år? En månad ifrån 29
2.Vem var den sista du träffade? Elin
3. Hur lång är du? 162 cm
4. Vem ringde du senast? Mange
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nu har jag tittat på massa fina kort på dej å oss, du är så bra! hoppas du sover gott första natten, det känns lite tomt här just nu. Puss och kram!" (till Mange)
6. Vad är helgens planer? Har inte spikat nåt faktiskt, men ska njuta av sista lediga dagarna iaf
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vad det handlar om, och till vem..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade
9. När såg du senast din mamma? Igår på Jespers bal
10. När vaknade du idag? 08.15, alldeles för tidigt på en ledig dag tycker jag :(
11. Vilken är din favoritplats? Vid stugan, om det är fint väder
12. Var tror du att du befinner dig om tio år? Svårt! Kanske har jag familj då, förhoppningsvis har jag ju i alla fall lyckats skaffa mej fast jobb..
13. Vad skrämde dig som barn? Sotarn och mammas kusin Lennart var tydligen himla läskig, haha
14. Vem fick dig att skratta senast? Elin
15. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, vet knappt vad det är så
16. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar dator
17. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst utan nånting alls
18. Hur många landskap har du bott i? Bara här i Värmland. Och i Camden Town - London, om de nu har "landskap" i England
19. Har du någon gång spytt på någon? Det gjorde jag säkert när jag var liten nån gång
20. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är underbart! Men har blivit bättre på att använda strumpor också..
21. Är du social? Ganska olika.. Jag mår bra av att va själv ibland.. men jaarå, i alla fall när jag är med  folk jag tycker om. I nya stora sammanhang är jag inte den som utmärker mej mest, om jag säger så.. men oftast tycker jag att det är kul att träffa folk och hitta på saker :)
22. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge bort en del, spara en del. Och självklart resa iväg och skaffa en ny garderob. Skulle också fixa lite vid stugan, tror jag
23. Tycker du om kinamat? Mm, jättegott!
24. Vad dricker du till frukost? Allra helst Tropicana juice; "Mandarin morning"
25. Tycker du om att mysa? Självklart
26. Är du en beroendemänniska? Är alldeles för beroende av socker
27. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner till två stycken
28. Vill du ha barn? Nej inte som det känns nu, men antagligen och förhoppningsvis ändrar jag mej nån gång i framtiden
29. Har du någonsin åkt ambulans? Nixpix
30. Föredrar du havet eller en pool?
Havet
31. Äger du dyra smycken? Ja. Mitt Pandora-armband har jag dagligen, de andra använder jag inte så ofta..
32. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten :)
33. Välj ett ärr på din kropp? Ärret på höger tumme som jag fick när jag välte på cykeln för ett par år sen (skräll att jag ramlar när jag cyklar ^^)
34. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Mjaa, eller det har nog mina föräldrar iaf. Första skorna, dopklänning osv.
35. Flirtar du mycket? Haha, njaa. Är inte så bra på sånt där och alldeles för feg
36. Vart togs din profilbild? Hemma i förra huset
37. Kan du byta olja på bilen? Vet inte. Har aldrig provat, men vem vet.. ;P Men okej, antagligen inte!
38. Vilken var den senaste bok du läste? "Ur vulkanens mun", den va väl sådär..
39. Prenumererar du på någon veckotidning? Har fått Cosmo av Mange senaste halvåret, men tror jag fick sista numret förra gången..
40. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min tjusiga autograf på ett kvitto ;p
41. När var du i kyrkan senast? På Frida och Johans komfirmation i slutet av maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0