"Utrota Gädd-Klubben"

När jag var liten så hade jag och min kära kusin Sebastian en klubb tillsammans med vår tremänning Joakim som hette "Utrota Gädd-klubben". Vi var väldigt påhittiga, kallade klubben för UGK och vårt enda mål var att utrota alla gäddor ifrån Blysjön så att vi skulle kunna bada utan att vara rädda. Nu när jag tänker på det såhär i efterhand så inser jag att det gick väl sisådär med den saken, speciellt med tanke på att Mange lyckades få 5 gäddor i lördags när han fiskade... ;p


En läskig fisk mindre i sjön ;p
 Tyvärr var inte gädda så gott, men det var värt att göra ett
försök i alla fall..



 

Kommentarer
Postat av: Katherine

Va? gädda har ja ätit en gång o d va svingott. Bland det godaste ja ätit. Antingen lagades den annorlunda eller så ha vi olika smak=)

2009-06-09 @ 09:49:35
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahha ja men guuud det kommer jag ihåg! det va bannimej läskigt! vi trodde jämt att det spökade ;)

2009-06-09 @ 19:46:21
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0