Biffar!

Idag är jag ledig och har inga speciella planer. Det finns ett par saker jag skulle kunna göra, och som jag borde (städa, plugga, gå till bilbioteket osv), men näää... vi får se hur det blir med den saken ;p Senare ska jag iaf storhandla och innan dess kanske det blir en liten vända på stan. Ska lämna tillbaka ett par byxor och skulle behöva kika lite efter en ny vårjacka.

Men först ska jag ge mej på nåt jag inte gjort förut; nämligen att göra hemmagjorda biffar. Ok, jag är inte så duktig i köket, men hur svårt kan det va? ;) Och hur fel kan det bli? Kan ju inte bli värre än att det blir oätbart och då får jag väl ge mej på att göra nåt annat helt enkelt.

Återkommer säkert med en liten biff-rapport senare under dagen :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte att ha lingonsylt till när det är klart. :D

2009-03-04 @ 12:37:22
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0