Bortskämd Var Ordet

Om jag kände mej som en bortskämd liten skitunge igår när jag skrev att jag ville ha ett till stipendium så kan ni ju gissa hur jag kände mej idag när mamma kom hem till mej på sin lunch och räckte över en stor påse till mej innehållande den jackan jag provade på Stadium igår. Mamma och pappa hade köpt den tillsammans till mej för att jag "är världens duktigaste och förtjänar lite uppmuntran i vardagen". Blev självklart hur glad som helst men kände mej som sagt en aningens bortskämd... jag önskar att jag kunde ge tillbaka hälften av det de ger mej och är det några som förtjänar lite uppmuntran så är det de två.. Men men, nu hade de köpt den till mej iaf så nu är det väl bara att tacka så mycket!

ikväll har jag lite andra kläd-problem. vad har man på sej när man ska se lite tuff och rockig ut?! The Hives ikväll ju och jag äger ju inga såna grejjer.. jag som ändå "pluggat" på låtarna (jag lyssnade iaf en timme häromdan) för att kunna låtsas som att jag är värsta coola fanet, folk kommer ju se att jag är helt vilsen ;p Aja, en kul kväll kan det nog bli ändå! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, va snällt! Åker jätte gärna med. :)

Johan hade tänkt köra också men när det är sånt väglag måste dom åka till Oskarshamn tidigare. :(

Ses vid dig halv ett då. :)

2009-03-28 @ 15:45:06
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0