Dags Att Jobba Lite Igen

Jora minsann, det blir pluggande med Maria idag. Bra, det innebär att jag kommer igång med inlämningsuppgiften redan denna vecka, känns som att det är på sin plats.

 Imorrn ska jag jobba, äntligen!! Var så längesen jag jobbade nu och det börjar märkas på kontot.. de har ringt väldigt lite på senaste tiden och när de väl har ringt så har det alltid lyckats krocka med min skola. Så tråkigt det där, för jag vill och behöver verkligen jobba men kan ju inte skita i skolan för att vicka. Skolan måste få gå i första hand så jag blir klar nån gång och kan börja jobba på riktigt.. Men men, nu de ringde i alla fall i måndags så nu har jag tre dagar inbokade :) Asbra!

Nu är det dags att ta tag i dagen! Solen skiner ju för tusan och jag har inte ens dragit upp persiennerna än.. illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0