Det Är Visst Lite Luddigt

Min kära granne har visst bloggat om helgens bravader och när hon skrev om borttappade garderobs-lappar/mobiltelefoner hit och sönderramlade knän dit var jag helt med, men så nämnde hon nåt om en galen taxiresa och här blev jag lite fundersam... taxiresa? Har överhuvudtaget inget minne av att vi åkte taxi, men om den nu va galen borde jag väl ha kommit ihåg den..? Va såklart tvungen att prata med henne på msn och ta reda på va hon mena:

Jossan säger:en galen taxiresa.. va de dit eller hem? eller både och? eller vad hände? för jag va väl med...? eelleeeeer?

Jossan säger: med risk för att låta en smula borta..

preiszan säger: hehe, ditvägen va tydligen rätt urspårad

preiszan säger: men vi åkte kanske inte i samma taxi?

Jossan säger: va, åkte vi i flera?

preiszan säger: eller? ja minns typ inget från den iaf

Ok, ingen av oss har den minsta koll på hur vi tog oss till krogen i lördags alltså. Jag tror fröken Red Berry kan vara en av orsakerna. Jaja, hur som helst, på nåt sätt tog vi ju oss dit och kvällen blev lyckad, även om jag fick vänta till sist med att gå hem.. Kan inte alls förstå att jag tappade garderobslappen trots att jag la den på ett (uppenbarligen inte så) supersäkert ställe ;p

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha var taxiresan underlig? Neee? Elleeer? VI tog väl samma taxi, den minibussen väl? Vad var det som var så hemskt med den färden?=p Det stod en vanlig taxi och en minibuss, och vi tog minibussen, vet inte varför vi tog 2 taxibilar, då minibussen hade räckt åt alla?=p hahaha, jaajaa!



Jojo, ja ska inte hänga upp mig på siffror och så I know, jag skulle ju ha mätt midja och allt innan man drog igång, så skulle man nog få rätt bra koll.=p

2009-03-04 @ 10:11:08
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0