Det Blev Visst En Sväng Till Solariet

Precis när vi pluggat klart och Maria gått hem så ringde det på min dörr. Under de 15 månader jag bott här så har det väl ringt oväntat på dörren kanske... typ 4 gånger. I alla fall, denna gång var det mamma som stod där och undrade om jag ville följa med och sola. Efter nån minuts betänketid så kom jag fram till att jag ville det. Sist jag solade var när jag och Maria gick iväg för att sola inför nyår. Nyår 2007 alltså.. så det var väl kanske på tiden kände jag :p

La i pengar för 20 minuter men orkade knappt ligga kvar. Gud så varmt! Hade inga såna där ögonskydd på mej heller så jag inbillade mej att ögonlocken skulle brinna upp. Men annars var det ganska gött! Så nu väntar jag bara på att Mange ska komma så jag kan låsa upp åt honom, sen ska jag slänga mej i duschen.. man luktar ju så äckligt efter att ha solat solarium :S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för sällskapet älskling. Ha en mysig kväll. Pok

2009-03-11 @ 20:14:28
Postat av: Teresia

Hej!

jamen visst vettu, ja o din mamma körde pilates på samma pass, trevligt!=D

Jodå det kändes bra mycket bättre idag på träningen=) skönt o träna igen!

Ha en mysig kväll!

Puss!

2009-03-11 @ 20:22:17
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Så idag har du alltså hunnit med att plugga, gått "promenad" och solat, inte illa ;)

Vart solade ni?

2009-03-11 @ 21:17:15
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: E

solade också idag, nu kan man kalla mig kräftan :)

2009-03-11 @ 22:41:13
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0