"Du Har Bra Saliv"

Tandläkarbesöket tidigare idag gick faktiskt jättebra. Inte för att jag känt av nåt speciellt, eller slarvat med borstningen, men man blir ändå alltid lite extra nojjig innan man ska dit.. tänk om..? Men icke, jag hade så fina tänder så :) Asbra! Det känns ju som en dyr och onödig utgift, men det blir ju billigare i längden att sköta sina tänder.. och förresten så får man ju bidrag från FK nuförtiden, så det blev inte ens sådär jättedyrt som det kan bli ibland annars. Perfekt! Han berömda mej även för min braiga saliv, visste inte ens att man kunde ha sån, men de är väl bara att tacka antar jag. Inte varje dag man får komplimanger, speciellt inte av det udda slaget ;p

Nu är det dags att krypa ner i sängen tror jag bestämt. Imorrn är jag ledig, och antagligen ska jag och Maria träffas för att plugga tillsammans. Har ju en inlämningsuppgift som ska va inne nästa vecka, kanske lika bra att börja på den redan nu så har man det gjort. Framförhållning och planering ska bli mina nya mellannamn minsann ;D Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0