Fastklistrad!

Den här dagen började väl inte riktigt som jag tänkt mej.. Gick ut i köket för att fixa frukost och upptäckte att klisterburken från handbollen som jag fick ta med mej hem igår hade runnit typ överallt. Hårt som fan satt det, så nu har jag fått stå och skrubbat diskbänken i säkert en halvtimme. Mina händer är helt förstörda, trots att jag tagit klisterväck 3 gånger, tvål 2 gånger, bodyscrub 2 gånger och diskmedel 3 gånger så sitter är det fortfarande kvar på vissa ställen. Jag blir tokig för nu har jag ju klister på alla dörrhantag och alla kranar osv. Ååååh!


Kommentarer
Postat av: e

ÅH nej. Guud va jobbigt :|

2009-03-20 @ 10:08:41
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0