Ge Mej Ett Våffeljärn, Tack!

Imorgon är det våffeldagen och jag ska äta våfflor, om det så blir det sista jag gör..! Förra året hade lyckades jag ju pricka in magsjuka på självaste våffeldagen (jag som aldrig har magsjuka!) så då kunde jag j inte äta några tyvärr.. :( Därför känns det som ett måste att äta våfflor imorrn, på våffeldagen SKA man äta våfflor, så är det bara! Tyvärr finns det ju ett litet problem, jag har nämligen inget våffeljärn... Köpte ett för flera år sen, men det lämnade jag kvar hos B.. katastrof!!! Är inte så sugen på att köpa ett våffeljärn heller, men det kanske vore värt det... Jaja, ur som helst får det lösa sej imorrn. Våfflor måste jag bara ha :D

När jag ändå är inne på ämnet mat så kan jag lika gärna fortsätta... jag och mamma lunchade vid Kasernhöjden idag, både gott och hyfsat billigt! Det är ju buffé där och idag var det dillkött, wallenbergare och kebabpizza på menyn.. hur gott som helst! Synn att det ligger så långt bort (för oss som inte har körkort iaf) annars skulle man kunna äta där oftare. Fast på ett sätt är det iförsej tur också, annars skulle väl hela studielånet gå åt till deras mat och det vore ju inte helt jättebra ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0