Gissa Armen

Nu har allas vår Katherine återvänt till landet Sverige och därför tänkte jag slå på stort och köra en liten lek.. "Gissa armen" heter den. Det går ut på att man ska gissa vems arm som är vems. Jag vet att det kan kännas som en ganska svår uppgift, men man får göra ett försök om man vill..




Jaja, trots att man är nästintill genomskinlig bredvid dej så är det väldigt kul att ha dej hemma igen Kejtrin :) Eftersom både Katherine och Daniel fyllde 25 därborta så slog vi självklart på stort med en 50årsfest igår, men bilder och sånt kommer senare för nu ska jag bege mej till hallen och spela årets sista match... blandande känslor skulle man kunna säga. Skön söndag så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va glad jag blir nu. :D Tack så jätte mycket! Det va sjukt kul att spela! Och ni va grymt bra i försvar! Jävligt tråkigt att det va sista matchen! :( Tycker också vi spela bra. Men det va synd att vi inte gjorde mer mål, då hade det blivit en jämn match. :)

2009-03-29 @ 22:52:41
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0