Grattis Till Mej...

... och alla andra som har namnsdag idag :) Idag är det nämligen Josefina-dagen och jag tar mej friheten att fira mej själv fast det egentligen fattas ett a. Har inte sådär jättestor koll på det där med namnsdagar nuförtiden men när jag kom hem från skolan så låg det ett sött kort och väntade på mej i posthögen. Tack mamma!



Nu har jag suttit med mitt arbete
ända sen jag kom hem från skolan vid halv ett. Solen skiner och att sätta sej ute och njuta lite lockade väldigt mycket, men jag valde ändå att stänga in mej framför datorn. Bra gjort av mej! Fast allt är ju relativt och beroende på hur man ser på saker och ting; egentligen är jag ju mindre duktig som skjutit upp pluggandet och inte skrivit klart det än.. Inlämning imorrn ju... ;p

Kommentarer
Postat av: e

ooh det missade jag, får säga grattis nu då :) : GRATTIS!

2009-03-19 @ 22:35:08
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0