Hälsomöte Och Aloe Vera

Oooh, vet inte hur jag ska klara av att skriva detta inlägg utan att må illa. Det ryser nämligen i mej fortfarande när jag tänker på hur illa Aloe Vera smakade. Blää. Efter träningen idag hade vi nämligen ett hälsomöte där vi fick lyssna lite på hur kroppen fungerar och hur den tar upp näringsämnen osv. Ganska intressant, även om man måste komma ihåg att den som pratade säljer en produkt och då kan det ju va ganska vinklat utifrån va de vill sälja...

I alla fall, företaget sålde Aloe Vera och vi fick smaka på två olika sorter. F Y   F A N!! Vidrigt var ordet.. jag är ju iförsej väldigt känslig, det var nån i laget som tyckte det var okej, men usch å fy. Klarade inte av att dricka upp de.. De andra i laget såg nog att jag inte tyckte att det var så gott och när jag sa att jag fick kräkreflexer skyndade sej stackars Ehlin som satt breve mej att dricka upp min shot så jag slapp dricka. Tack!! ;D

Synn, för Aloe Vera är ju väldigt bra som alla vet och de har ju ett par krämer som luktar riktigt gott.. varför kan inte den drickbara Aloe Veran smaka jenka för?!

Kommentarer
Postat av: e

Haha det hoppas ja inte, men nu kanske vi är grundlurade allihop? ;D haha.. Skål isåfall ;)

2009-03-12 @ 22:43:37
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, hade velat va där! Det va min kompis som prata och så. Hon frågade för ett tag sen om jag kunde fråga Tommy om dom kunde komma dit. :D Typiskt att det va igår bara! Hehe.

2009-03-13 @ 09:15:42
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0