Hur Svårt Ska Det Behöva Va?

Kom på att jag lika gärna kunde anmäla mej till höstens kurser redan idag istället för att vänta till sista sekund (som jag brukar göra) men när man väl försöker så är det ju hur krångligt som helst.. det ska skickas nya lösenord hit och anmälningskoder dit... och när man väl hittat de koder man ska ha, ja då vägrar studera.se att funka. Otroligt irriterande! Och om jag inte minns helt fel så är det så här typ varje gång... blir det överbelastat system eller varför klarar de inte att öppna sidan..? Konstigt och irriterande är det i alla fall, men nu äntligen har jag lyckats anmäla mej (tror jag!) på ett korrekt sätt efter en timmes försök.. puuuh.

Annars är det väl bara bra idag. Felix sa att de har stekande sol i Sthlm, här är det bara grått och kallt. Jag vill också ha stekande sol!! Men tack och lov är i alla fall snön som kom i helgen nästan bortsmält, alltid något att glädjas åt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0